ناگفته های سرمایه گذاری پرسود در رستم کلا با خریدملک

19 آبان 1401
0 دیدگاه
سرمایه گذاری 66965

بازارهای مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارند اما این موضوع مهم که بخشی از دارایی به آن اختصاص داده می شود باید به صورت امن و مطمئن باشد تا ضرر و زیانی را وارد نکند، به عنوان مثال: سرمایه گذاری در بورس و خرید ارز و طلا و… می توانند با کوچکترین اشتباه، شکست مالی و سرقت را به همراه داشته باشند اما سرمایه گذاری در ملک اینچنین نبوده و همیشه سودآوری را برای مالکین در چندین دهه اخیر داشته است.

برای اینکه در سرمایه گذاری ملک موفق عمل کنید باید با قوانین آن آشنا شوید و از کارشناسان مجرب و آگاه کمک بگیرید چراکه بی مهابا دل به خرید ملک زدن نمی تواند انتظار شما را از آنچه مد نظر دارید برآورده سازد.

پس ابتدا آگاهی خود را از شهرها و استانهای مختلف ایران بالا ببرید تا بتوانید بهترین شهر را برای خرید ملک انتخاب نمایید.

ما در این مقاله شما را با رستم کلا که در شمال ایران و استان مازندران قرار دارد و به عنوان بهترین شهر برای سرمایه گذاری معرفی شده است، آشنا خواهیم کرد.

رستم کلا یکی از شهرهای خوش آب و هوا با طبیعتی بکر و زیبا همانند بهشتی کوچک می باشد که در تمام سال خصوصأ در فصل بهار و تابستان گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند به همین دلیل خرید ملک برای سرمایه گذاری امن در رستم کلا گزینه ای برتر شناخته می شود.

 سرمایه گذاری 87826

رستم کلا در کجا واقع شده است و جاذبه های گردشگری آن چه نام دارند؟

یکی از شهرهای توابع شهرستان بهشهر است که در 8 کیلومتری غرب آن واقع شده و با مرکز استان مازندران 40 کیلومتر فاصله دارد.

جاذبه های گردشگری رستم کلا عبارتند از:

میرون که با نامهای سیاه چال، مه روان رود، مروون، مهربان رود نیز شناخته می شود، بنه قلیون، او گردشی، تپه باستانی گوهر تپه، کال دره، امام زاده محمد، تکیه سلطانی، تکیه حاج حسن، حسینیه علیزاده و حسینیه علوی، حسینیه فرحی، خانه رستمکلایی، خانه توکلی، خانه کوهی رستمکلایی و مناطق جنگلی که شامل: چکش دره، سیاه چال، آقا زمین، پنج برار، محسن کوه، سراج خیل، میون دوک، محمد جبه چال، سه کیله راه، صابون دره، راسته کوه، گد ببا کوه، کان حسن، شر کمر بن، ربیع چشمه، لبله سنگ، تاجی غار، دختر قلعه، ازادار کوه، می شوند.

چرا خرید ملک در رستم کلا بهترین گزینه می باشد؟

وارداتی نبودن ملک: ملک از خارج وارد کشور نمی شود و این می تواند ارزش خرید ملک در رستم کلا را بالا ببرد چراکه همه افراد از بین زمین های داخل کشور  باید به خرید ملک اقدام کنند و رقابتی از لحاظ وارد کردن آن در کار نمی باشد.

آموزش راحت مهارت و دانش سرمایه گذاری: ورود به هر حوزه ای از سرمایه گذاری نیازمند تخصص های بالا می باشد چراکه کوچکترین اشتباه ضرر و زیان سخت و شاید جبران ناپذیری را به همراه دارد، اما سرمایه گذاری ملک این چنین نبوده و براحتی می توانید با قوانین و نکات مهم آن آشنا شوید.

رهن و اجاره دادن ملک: می توانید با خرید ملک در رستم کلا منبع درآمدی افزون بر مبلع درآمد خودتان فراهم آورید به این گونه که با خرید ویلا و آپارتمان آن را رهن و اجاره دهید و ماهانه و یا سالانه پولی را بر حساب خود بیافزایید.

سرمایه گذاری 72828

سرمایه گذاری در رستم کلا با توجه به بودجه ی خود

هنگامی که قصد بر سرمایه گذاری ملک در رستم کلا می نمایید نیاز نیست که خودتان را به آب و آتیش بزنید و با قرض گرفتن پول، به خرید ملک بپردازید شما کافیست ابتدا برآوردی از موجودی خود بدست آورید سپس باتوجه به آن به خرید ویلا، آپارتمان، زمین اقدام کنید.

اگر بودجه ای کم در اختیار دارید می توانید ملک هایی با متراژ پایین و کوچک و یا ویلا و آپارتمانهای قدیمی کوچک را خریداری نمایید و با نوسازی آن و فروشش به سودآوری برسید و سپس آن را گسترش دهید و یا به خرید زمین اقدام کنید و با استفاده از تسهیلات بانکی به ساخت و ساز آن بپردازید.

با توجه به موارد گفته شده و رعایت آنها قطعأ خرید ملک برای سرمایه گذاری امن در رستم کلا می تواند آینده ای روشن را برای شما به ارمغان آورد.

ارسال دیدگاه