ویژگی های یک سرمایه گذاری مطمئن در رستم کلا

27 آبان 1401
0 دیدگاه

سرمایه گذاری بدین معنا می باشد که مقدار مالی را که جمع آوری کرده اید در راه خرید کالایی بکار ببرید تا در آینده سودرسانی برایتان به وجود آورد.

سرمایه گذاری به صورت متعدد انجام می گیرد که هرکدام نیاز به تخصص و آگاهی دارند اما اینکه چه نوع سرمایه گذاری بهتر است نیاز به تحلیل و بررسی دارد.

سرمایه گذاری در ملک به عنوان یک سرمایه گذاری امن شناخته می شود که از ارزش های سرمایه ای مردم محافظت می کند، چرا که بازارش ثابت کرده، می تواند سرمایه را با توجه به نرخ تورم مدیریت کند و آن را شکست دهد به همین دلیل اکثریت افراد سرمایه خود را در این مسیر می گذارند.

یکی از راه هایی که در سرمایه گذاری ملک باعث بالا رفتن ارزش آن می شود انتخاب شهر و منطقه می باشد؛ پس با ما همراه باشید تا یکی از بهترین شهرهای ایران را برای سرمایه گذاری معرفی کنیم.

رستم کلا یکی از شهرهای توریستی و گردشگری استان مازندران می باشد که پر از سرسبزی با زیبایی های خارق العاده است که چشمها را به سمت خود خیره می کند.

افرادی که به دنبال یک سفر لذت بخش هستند حتما به رستم کلا رفته اند و از جای جای آن دیدن کرده اند، خرید ملک در رستم کلا برای سرمایه گذاری هر روز در حال رشد می باشد که این موضوع اهمیت این شهر را برای سرمایه گذاری مشخص می کند.

خرید ملک در رستم کلا 546464168418541641546841

 

رستم کلا در کجا قرار دارد و مکانهای دیدنی آن چه نام دارند؟

یکی از شهرهای توابع شهرستان بهشهر است که در 8 کیلومتری غرب آن واقع شده و با مرکز استان مازندران 40 کیلومتر فاصله دارد.

میرون که با نامهای سیاه چال، مه روان رود، مروون، مهربان رود نیز شناخته می شود، او گردشی، بنه قلیون، کال دره، تپه باستانی گوهر تپه، امام زاده محمد، حسینیه علیزاده و حسینیه علوی، حسینیه فرحی تکیه حاج حسن، تکیه سلطانی، خانه توکلی، خانه کوهی رستمکلایی، خانه رستمکلایی و مناطق جنگلی که شامل: سیاه چال،  پنج برار، چکش دره، میون دوک، آقا زمین، محسن کوه، سراج خیل،محمد جبه چال، سه کیله راه، صابون دره، راسته کوه، شیر کمر بن، گد ببا کوه، کان حسن، ربیع چشمه، لبله سنگ، دختر قلعه، ازادار کوه ، تاجی غار، از مکان های دیدنی رستم کلا به شمار می آیند.

برای سرمایه گذاری ملک در رستم کلا به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • تحقیقات کاملی انجام دهید

هنگامی که می خواهید سرمایه گذاری ملک در رستم کلا را شروع کنید تحقیقات لازم را انجام دهید و از مشاورین املاک زبده و آگاه کمک بگیرید تا بتوانید یک سرمایه گذاری خوب انجام دهید.

  • همه چیز را بسنجید

منطقه ای را که برای خرید ملک در رستم کلا انتخاب کردید از همه لحاظ مانند: رشد منطقه، در دسترس بودن آن به مراکز اصلی شهر، دارا بودن انشعابات نظیر: آب و برق و گاز و تلفن، مورد بررسی قرار دهید تا از بالا بودن کیفیت منطقه مطمئن شوید.

خرید ملک در رستم کلا 4848484968496849684841854414

  • دور مناطق قرمز خط بکشید

در رستم کلا مناطق ممنوعه وجود دارند، دقت کنید در چنین منطقه هایی به هیچ عنوان ملک نخرید وگرنه خدایی نکرده تمام سرمایه شما به هدر خواهد رفت، سعی کنید در این مسیر از بنگاه های معاملاتی معتبر کمک بگیرید.

  • پروانه های ساختمان را بررسی کنید

هنگام خرید ملک در رستم کلا شما باید تمامی مدارک را بسنجید و آنها را با دقت بخوانید تا با شرایط ملک به طور کامل آشنا شوید، گاه ممکن است بعضی موارد از طرف فروشنده به صورت سهوأ و یا عمدأ بازگو نشوند.

  • با قیمتهای روز آشنا شوید

قیمت ملک های منطقه مد نظر خود را با ملک خود مقایسه کنید و از قیمت روز ملک آگاه شوید، قیمت آن باید هم عرف با بازار و یا پایین تر از نرخ بازار باشد تا سود بیشتری را عاید شما کند.

  • از نرخ اجاره بها مطلع شوید

اگر قصد خرید ملک در رستم کلا برای سرمایه گذاری و کسب درآمد دارید منطقه را از نظر نرخ اجاره بها مورد بررسی قرار دهید تا آنچه را از میزان درآمد انتظار دارید برآورده سازد.

با رعایت تمام این نکات مهم می توانید یک سرمایه گذاری عالی با سودرسانی بالا در رستم کلا ایجاد نمایید.

 

ارسال دیدگاه