با خرید ویلا در بهشهر از این زیبایی های چشمگیر بهره مند باشید!

7 آذر 1401
0 دیدگاه
خرید ویلا در بهشهر 84654168540

خرید ویلا در بهشهر سبب می بشود شما به راحتی از امکانات و دیدنی ها، سوغات و از همه زیباتر جاذبه های دیدنی آن بهره مند شوید. برای سفر به افراد باهوش و زبده برای حفظ ارزش دارایی خود به دنبال بسترهایی هستند تا بتوانند در آن سرمایه گذاری کنند چرا که تورم افسار گسیخته در کشورمان متأسفانه سبب پایین آمدن ارزش پول ملی شده و همین موضوع همه افراد را وا داشته که برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اقدام کنند.

سرمایه گذاری در بورس، سرمایه گذاری در ملک، سرمایه گذاری با خرید طلا و خرید ارز، ارز دیجیتال، سپرده های بانکی و…. هر کدام یک نمونه از سرمایه گذاری می باشند که باید با آگاهی و دانش کامل انتخاب شوند چرا که کوچکترین خطا و اشتباه می تواند ارزش پول را کم کرده و یا از بین ببرد. اما از میان موارد ذکر شده فقط سرمایه گذاری در ملک هست که ریسک پذیری کمتر همراه با سودآوری بالا داشته و نیاز به مهارت و دانش خاصی ندارد.اما این موضوع سبب نمی شود که برای سرمایه گذاری در ملک بی گدار به آب بزنید چرا که باید تحقیقات لازمه را انجام دهید و بهترین منطقه و شهر را برای خرید ویلا، آپارتمان، زمین انتخاب کنید.

ما به شما بهشهر را برای سرمایه گذاری پیشنهاد می دهیم زیرا به علت خوش آب و هوا بودن و زیباییهای چشم نوازش هر ساله میزبان میهمانان داخلی و خارجی بوده و همین موضوع سبب گردیده تا بهشهر به رونق بالایی برسد و املاک در آن رشد زیادی پیدا کنند. پس با ما باشید تا با خرید ویلا در بهشهر آشنا شوید. از شهرهای استان مازندران و مرکز بهشهر که در گذشته معروف به اشرف بوده است؛ مردمان این شهر به زبان فارسی و مازندرانی صحبت می کنند.

خرید ویلا در بهشهر 07465453450

از مکانهای دیدنی و زیبایی های خیره کننده بهشهر می توان به

عمارت صفی آباد، باغ عباس آباد، گوهرتپه، باغ چهل ستون اشرف، چشمه عمارت، غار هوتو، آتشکده کوسان، خانه شهریاری، قلعه نرگسی، شبه جزیره میانکاله، غار کمربند، گورستان سفیدچاه، مدرسه شاه، غارهای رستم کلا، قلعه شاه نشین آسیاب سر، مجموعه بناهای افغان نژاد، محوطه گم چال، آبشار اسپه او، عمارت صیامی، آبشار سنگ نو، بندر امیر آباد اشاره نمود.

خدمات شهری بهشهر

بهشهر سه بیمارستان دولتی به نامهای بیمارستان امام خمینی، سیدالشهداء، خاتم الانیا و دو بیمارستان خصوصی به نامهای دکتر امیدی بهشهر و مهر دارد.

خرید ویلا در بهشهر 08765413256

سوغاتی بهشهر

  • غذاهای سنتی، میوه ها و صنایع دستی این شهر از سوغاتیهای آن به شمار می آیند.
  • از نمونه غذاهای سنتی بهشهر می توان به: ناز خاتون، آش گزنه، آش ترش، آش دوغ، خورش مرغ ترش، اکبر چوجه (از پرطرفدارترین غذاهای بهشهر) باقلا پلو، مرغ شکم پر و… اشاره نمود.
  • نان و شیرینیهای بهشهر عبارتند از: تندیر نون (نان محلی)، حلوای گردو (آغوز گردو)، برنجک (بهاردانه) پیس گندله و…
  • بادمجان ترشی، سیر ترشی، هفت بیجار، هویج و…
  • مربا آلبالو، به، تمشک، سیب، پرتقال و….
  • شربت بهارنارنج، آلبالو، انار و… میوه هایی نظیر: انجیر، ازگیل، برنج، سویا، تمشک وحشی، گلابی وحشی، گوجه سبز، غوره و…. از دیگر خوراکیها و مرکبات خوشمزه بهشهر محسوب می شوند.
  • انار نیز از مرکبات مهم این شهر به شمار آمده چرا که به شهرت جهانی رسیده است.
  • همچنین صنایع دستی بهشهر شامل: نساجی، مبل سازی، حصیر بافی، سفال گری، پارچه بافی و… می شود.

با غذاهای سنتیمی توانید از تمام امکانات آن بهره لازم را ببرید.

 

ارسال دیدگاه