نکات طلایی خرید ملک در گلوگاه که تاکنون نمیدانستید!

5 آذر 1401
0 دیدگاه
خرید ملک در گلوگاه 84562124120

خرید ملک در گلوگاه سرمایه گذاری امن و مطمئن در شمال ! یکی از راه هایی که باعث می شود دارایی شما همیشه ارزش بالای خود را نگه دارد سرمایه گذاری می باشد که در حوزه های متعددی صورت می گیرد.اما اینکه کدام حوزه می تواند انتظار شما را برآورده کند بسته به میزان ریسک پذیری شما دارد بعنوان مثال: می توان گفت خرید طلا و ارز بخاطر اینکه احتمال سرقت در آنها وجود دارد خطرناک است و یا بورس باتوجه به اقتصاد سیاسی می تواند خساراتی را به همراه داشته باشد.

اما سرمایه گذاری در ملک اینچنین نبوده و بهترین مکان برای سرمایه گذاری شناخته شده است چراکه نیاز به تخصص های آکادمیک نداشته و بازارش همیشه رویه صعودی داشته است.اما موردمهمی که موفقیت شما را در سرمایه گذاری ملک تضمین می کند انتخاب شهر و منطقه می باشد که مابهترین مکان را به شما معرفی خواهیم کرد.

گلوگاه در استان مازندران با طبیعت بکر و کوه و جنگل پهناور و دریای پر از آرامشش، جان تازه ای به انسان می بخشد، زیبایی های وصف نشدنی گلوگاه باعث شده است که در چهارفصل سال بخصوص تابستان و بهار میهمانان توریستی وگردشگری را در خود جای دهد و به عنوان یک منطقه عالی که رو به پیشرفت می باشد برای سرمایه گذاری انتخاب شود.در ادامه نکات مهمی را که هنگام خرید ملک در گلوگاه باید بدانید را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید یک سرمایه گذاری امن و مطمئن انجام دهید.

خرید ملک در گلوگاه 8746541524

محل قرارگیری گلوگاه و مکانهای دیدنی آن

شهرستان زیبای گلوگاه در ناحیه شرقی استان مازندران و غرب استان گلستان قرار گرفته است که در فاصله 5 کیلومتری از دریا بوده و ارتفاع شهر، در حدود 40 متر از سطح دریای آزاد و 67 متر از سطح دریای خزر می باشد. مکانهای دیدنی عباس آباد عبارتند از: تپه تاریخی گراودین، در شرق خندق کلباد و در جنوب آن بقایای جاده شاه عباسی واقع شده است، گورستان سفید چاه، جاده گلوگاه به دامغان که به چشمه علی دامغان می رسد، آبشار سی ان بی، پارک جنگلی توسکا.

خرید ملک در گلوگاه 056451

بررسی نکات مهم خرید ملک در گلوگاه

آینده نگری در مورد زمان فروش ملک: زمانی که ملک خریداری می کنید باید به این موضوع نیز فکر کنید که شاید بخواهید آن را در آینده به فروش برسانید، پس هنگام خرید ملک در گلوگاه توجه نمایید، ملکی را بخرید تا بتوانید آن را در صورت نیاز به راحتی نقد نمایید.

میزان استهلاک و ماندگاری ملک: ملک را از نظر نوساز بودن مورد بررسی قرار دهید چراکه بعضی ملک ها نیاز به بازسازی دارند که این موضوع از قیمت ملک کم خواهد کرد، پس قبل از خرید ملک در گلوگاه به استهلاک و میزان هزینه بازسازی توجه فرمایید.

توجه به تراکم ملک: اگر ملک مد نظر شما تراکم بالایی دارد پس ارزش آن بالاتر می باشد اما اگر تراکم پایینی دارد قطعا هزینه و ارزش آن کمتر است و برای نوسازی نمی تواند گزینه مناسبی باشد و در نهایت سود نسبتأ پایینی را عاید شما می کند.

عرض و متراژ کوچه: هنگامی که به خرید ویلا، آپارتمان در گلوگاه اقدام می کنید، طول و عرض کوچه را از نظر ترافیک مورد بررسی قرار دهید، چرا که عرض بالا هم آرامش را به وجود می آورد و هم ارزش بالایی را به ساختمان می بخشد.

تغییرکاربری زمین: گاه با خرید زمین در گلوگاه قصد کشاورزی و یا کشت و زرع دارید که بعدها ممکن است بخواهید آن را تغییر کاربری دهید و ساختمان سازی در آن انجام دهید، پس به این موضوع توجه نمایید تا مطمئن شوید مجوز ساخت و ساز را دارا می باشد.

نکات مهمی که هنگام عقد قرارداد ملک در گلوگاه باید مورد توجه قرار بگیرند

استعلام عدم توقیف ملک، استعلام از میراث فرهنگی و اداره اوقاف، ملک پشت قباله نباشد، ملک مد نظر شما با مبایعنامه به فرد دیگری فروخته نشده باشد، ملک متعلق به بینیاد مستضعفان و… نباشد، آدرس داخل سند با ملک مورد نظر یکی باشد.

ما برای شما نکات مهمی را که هنگام خرید ملک در گلوگاه باید بدانید را بیان کردیم، شما نیز می توانید در این زمینه اطلاعات بیشتری را با تحقیقات فراوان بدست آورید و از مشاورین املاک خبره با دانش بالا کمک بگیرید تا خرید ملک در کلوگاه طبق قوانین و اصول صورت گیرد.

 

ارسال دیدگاه