دریای چهار فصل بهشهر کجاست؟ 🌏| آدرس 🗺️| معرفی کامل ✔️|عکس

24 مرداد 1403
0 دیدگاه
غروب آفتاب در دریای چهار فصل بهشهر 49573886

آیا آدرس دقیق دریای چهار فصل بهشهر را می دانید؟

شهر بهشهر، یکی از قدیمی‌ ترین و زیباترین شهرهای استان مازندران است که در شمال ایران و در نزدیکی دریای خزر و در فاصله 30 کیلومتری از دریا واقع شده است. این شهر با طبیعت بکر، جنگل‌های سرسبز، دریاچه‌های زیبا و تاریخ غنی خود، مقصدی جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی به شمار می‌آید. بهشهر با نام “اشرف البلاد” نیز شناخته می‌شود و این نام به دلیل زیبایی و اهمیت تاریخی آن در دوران صفویه به این شهر اطلاق شده است.

بهشهر علاوه بر جاذبه‌ های طبیعی فراوان، دارای آثار تاریخی و فرهنگی ارزشمندی نیز می‌باشد. باغ شاه ، کاخ صفی آباد، و مجموعه تاریخی عباس‌آباد از جمله این آثار هستند که هر یک داستانی از گذشته پرافتخار این شهر را بازگو می‌کنند. اکنون می‌خواهیم یکی از جاذبه‌ های گردشگری شهر بهشهر را برای شما شرح دهیم. با مجله گردشگری ویلا بهشهر همراه باشید تا با زیبایی‌ ها و جذابیت‌ های این مکان بیشتر آشنا شوید.


🌏 دریای چهار فصل بهشهر کجاست؟

دریای چهار فصل، یا همان دریای آرام، یکی از جاذبه‌های دیدنی استان مازندران در شهرستان بهشهر است. این دریا در کیلومتر ۱۲ جاده دانشگاه علم و صنعت قرار دارد. شهرستان بهشهر، که به “اشرف البلاد” نیز معروف است، در ۵۰ کیلومتری مرکز استان مازندران واقع شده است.

آدرس دقیق دریای چهار فصل روی نقشه 768887
برای دستیابی به آدرس دقیق دریای چهار فصل روی نقشه کلیک کنید.

✅ آشنایی با دریای چهار فصل در شهر بهشهر

دریای چهار فصل در انتهای بریدگی جنوبی دریای خزر واقع شده و تالاب یا شبه‌ جزیره میانکاله را در بر می‌گیرد. این دریا که به عنوان یکی از جاذبه‌ های دیدنی بهشهر شناخته می‌شود، به دلیل وجود شبه‌ جزیره میانکاله، بدون موج است و به همین دلیل به آن “دریای آرام” نیز می‌گویند. در میان اهالی بهشهر این دریا به “دریای کوچک” نیز معروف است. در ساحل این دریا، رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ هایی برای رفاه حال بازدیدکنندگان قرار دارد.

نمایی از دریای چهار فصل بهشهر دریاچه آرام در استان مازندران 847865 دریای چهار فصل بهشهر در زیر آسمانی صاف 578469


🌅 جاهای دیدنی اطراف دریای چهار فصل

  1. خلیل شهر
  2. خلیج گرگان
  3. آبشار سنگ نو
  4. کاخ صفی آباد
  5. قبرستان سفیدچاه
  6. چشمه پلنگ خیل

جنگل سرسبز در دل رودخانه 15154456

کاخ صفی آباد در ارتفاعات زیر آسمان ابری 1644814

گورستان سفیدچاه در زیر آسمان ابری در زمستان 1365497846

ارسال دیدگاه