یک سرمایه گذاری فوق العاده با خرید ویلا در خلیل شهر

9 بهمن 1401
0 دیدگاه
خرید ویلا در خلیل شهر 046545674862

سرمایه گذاری فوق العاده با خرید ویلا در خلیل شهر؟! شاید ابتدا تصور کنید که آیا چنین چیزی صحت دارد! اما با توجه به نظریه کارشناسان در ایران برای ایجاد سرمایه گذاری بسترهای مختلفی وجود دارد که بهترین و کم ریسک ترین آنها سرمایه گذاری در ملک می باشد پس با ما باشید تا اصول یک سرمایه گذاری فوق العاده با خرید ویلا در خلیل شهر را برایتان بیان کنیم. در ابتدا به تعریفی از سرمایه گذاری می پردازیم، سرمایه گذاری به معنای خرید کالایی است که می دانیم در آینده ارزش آن چندین برابر خواهد شد و برایم سودآوری به همراه خواهد داشت. حال با توجه به اینکه همه افراد بخصوص افراد هوشمند به دنبال راهی هستند که ارزش پولی خود را در برابر تورمهای افسار گسیخته حفظ کنند به آنها پیشنهاد می شود سرمایه گذاری در ملک را انتخاب نمایند.

اما نکته ای که باید هنگام خرید ویلا، آپارتمان، زمین به آن توجه شود انتخاب منطقه و مکانی است که باید در آن سرمایه گذاری صورت بگیرد؛ پس با ما همراه باشید تا شما را به خوبی راهنمایی نماییم. در سالهای اخیر شهرهای شمالی مورد استقبال گردشگران بخاطر آب و هوای معتدل و طبیعت بکر قرار گرفته اند از این رو بهترین گرینه برای خرید ویلا، آپارتمان، زمین می باشند. از نمونه شهرهای شمالی که مسافران زیادی را در خود جای می دهد و ارزش ملک در آن رونق بسیاری پیدا کرده است خلیل شهر می باشد بنابراین با خرید ویلا در خلیل شهر می توانید یک سرمایه گذاری امن و مطمئن انجام دهید.

خرید ویلا در خلیل شهر 0798765435433

محل قرارگیری خلیل شهر

خلیل شهر از شهرهای زیبا و باصفای استان مازندران است که در قسمت مرکزی شهرستان بهشهر و در 5 کیلومتری بهشهر قرار گرفته است. این شهر نوبنیاد از تجمیع روستاهایی نظیر: ملامحله، گت زمین، رباط، مالکیلا، کشیرخیل، عموزاد محله، علمدارمحله، رکاوند و کلات تشکیل شده است.

اصول تأیید شده و قواعد خرید ویلا در خلیل شهر

  • هوییت طرفین عقد قرارداد مشخص و واضح باشد

اینکه یک قرارداد امضا می کنید که یک مبایعه نامه است یا یک اجاره نامه فرقی نمی کند، در هر صورت شما باید طرف قرارداد خود را به طور کامل بشناسید از همین رو باید مشخصات جزئی نظیر: نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، کدملی و آدرس اقامتگاه را به طور کامل دریافت کنید تا اگر مشکلی بر سر راهتان قرار گرفت بر علیه شخصی که نامش در قرارداد ثبت شده است طرح دعوا نمایید.

خرید ویلا در خلیل شهر 7484533420

  • تمام مواردی که مربوط به معامله هستند روشن باشند

هنگامی که به خرید ویلا در خلیل شهر اقدام می کنید باید برای به دست آوردن یک قرارداد معتبر، تمام ابهامات موجود در معامله را برطرف نمایید بنابراین به مواردی همچون: پلاک ثبتی که شامل شماره اصلی، فرعی، آدرس پستی، شماره سند و قطعه ویلا است در آن ذکر کنید چرا که جهل در برخی موارد می تواند خیار فسخ برای خریدار به وجود آورد.

  • مورد اهمیت بودن درج تاریخ هنگام خرید ویلا در خلیل شهر

زمانی که ویلا پیش فروش می کنید و یا اینکه خریدار موظف به پرداخت اقساط در چند مرحله می شود باید حتمأ تاریخ مواعد ذکر شود تا از این طریق حقوق طرفین حفظ گردد. به عنوان مثال: زمانی که ویلا می خرید و یا می فروشید چنانچه خریدار طبق مواعد ذکر شده در مبایعه نامه ثمن را تسویه نکند، حق حبس و تسلیم نکردن ویلا با شما خواهد بود.

  • توجه به ثمن یا قیمت مورد معامله

با توجه به اینکه بیان جزییات مربوط به معامله، باعث حفظ حقوق خریدار می شود با بیان کردن ثمن (قیمت ویلا) حقوق فروشنده یا بایع حفظ می گردد؛ پس زمان خرید ویلا در خلیل شهر ذکر مبلغ دقیق در مبایعه نامه الزامی است.

 

ارسال دیدگاه