با موقعیت جغرافیایی لمراسک شهر گلوگاه آشنا شوید

13 دی 1401
0 دیدگاه
لمراسک 65568456151

لمراسک از توابع بخش کلباد شهرستان گلوگاه در استان مازندران است که در دهستان کلباد شرقی واقع شده است. این روستا تمام زیباییها را به یک جا در خود جای داده است و با آب و هوای دلنشین و معتدلش توجه بسیاری را به سوی خود جذب کرده است از همین رو به یک روستای گردشگری تبدیل شده و بهترین انتخاب برای خرید ویلا در لمراسک می باشد. با ما باشید تا در ادامه با موقعیت جغرافیایی لمراسک شهر گلوگاه آشنا شوید.

لمراسک 6587643201

آشنایی با لمراسک

داشتن طبیعت بکر سبب گردیده تا هر ساله بسیاری از افراد از سر تا سر نقاط ایران به این روستای سرسبز سفر کنند چرا که داشتن جنگلهای بسیار زیبا و انبوه و فرا وان هر چشمی را به سمت خود خیره می کنتد و روح آدمی را جان تازه ای می بخشند. روستای لمراسک به مانند بهشتی کوچک می ماند که به دست هیچ بشری نمی تواند خلق گردد؛ بی شک زمانی که به این روستا سفر می کنید یک سفر ماندگار و خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد.

در تمام فصول می توان به این شهر دلنشین سفر کرد اما در بهار و تابستان این روستا زیباتر و دیدنی تر می شود زیرا در تمامی شهرها گرما احساس می شود اما در لمراسک وزیدن نسیم خنک به گونه ای است که دوست دارید تمام فصل گرما را در آن سپری کنید. اگر شما از افرادی هستید که به لمراسک سفر کرده اید قطعأ به این نتیجه رسیده اید که روزها و ماه های بسیاری را در آن با آرامش کامل و به دور از هیاهو می توانید بگذرانید.

لمراسک 1343545606

موقعیت جغرافیایی

لمراسک در استان مازندران قرار گرفته است که از ضلع شرقی به شهرستان گلوگاه و از ضلع غربی به شهرستان بهشهر و از سمت جنوب به جنگل سرسبز و رشته کوه های البرز و از سمت شمال به دریای خزر متصل می شود. می توان گفت لمراسک دهی در شمال ایران می باشد که در مسیر جاده اصلی تهران_مشهد و در ناحیه کوهستانی واقع شده است، این روستا از نظر موقعیت جغرافیایی در 15 کیلومتری شهرستان بهشهر و 65 کیلومتری شهرستان گرگان واقع شده است.

شهرهای کوچکی در اطراف لمراسک که اخیرأ دهستان کلباد نامگذاری شده است وجود دارد، شهرستان گلوگاه در 9 کیلومتری آن و شهر خلیل شهر در 7 کیلومتری آن قرار گرفته است که در حال حاضر این دو دهستان به شهر تبدیل شده اند. در بخش بعدی این مقاله زیباییها و مکانهای دیدنی لمراسک با صفا را به شما معرفی خواهیم کرد تا با خرید ویلا در لمراسک بتوانید چند صباحی را با آرامش بگذرانید.

 

ارسال دیدگاه