بدون آگاهی از نکات کلیدی خرید زمین در عباس آباد ممنوع

1 بهمن 1401
0 دیدگاه
خرید زمین 02546578645312

در این مقاله قصد داریم راجع به خرید زمین در عباس آباد مطالبی را ارائه دهیم چرا که معتقد هستیم بدون آگاهی از نکات کلیدی خرید زمین ممنوع است. در اقتصاد امروزی سرمایه گذاری یکی از مقوله های مهم به شمار می آید چرا که تورمها باعث پایین آمدن ارزش پولی می شود از همین رو از طریق بسترهایی همچون: خرید طلا، خرید ارز، خرید ملک و… می توان جایگاه بالایی برای سرمایه خود انتخاب کرد.

اما در این میان افرادی هستند که می خواهند یک سرمایه گذاری امن و مطمئن انجام دهند به همین دلیل به دنبال حوزه های هستند که مطمئن باشند از نظر ریسک پذیری در سطح پایینی قرار دارند؛ ما به چنین افرادی سرمایه گذاری در ملک را پیشنهاد می دهیم. شهرهای شمالی نظیر عباس آباد برای خرید ویلا، آپارتمان، زمین به شدت پیشنهاد می شوند چرا که از شهرهای توریستی گردشگری می باشد که رفته رفته توسعه پیدا کرده و ارزش املاک در آن بیشتر و بیشتر می شود. خرید زمین در عباس آباد که یکی از خوش آب و هواترین و بکرترین شهرهای مازندران است می تواند موقعیتهای مالی و سودآوری خوبی را برایتان فراهم آورد.

خرید زمین 546587465132

محل قرارگیری عباس آباد

شهر عباس آباد در ناحیه شمالی ایران واقع شده است که از ناحیه شمال به دریای خزر و از ناحیه جنوب به شهرستان کلاردشت و از ناحیه غرب به شهر نشتارود و از ناحیه شرق به شهر سلمان شهر یا متل قو و یا ساقی کلایه سابق متصل می شود.

راهنمای خرید زمین در عباس آباد

حالا که سرمایه ای برای خود جمع کرده اید تا با خرید زمین در عباس آباد بتوانید برای خود سود کسب کنید بهتر است ابتدا در این زمینه به آگاهی کامل برسید و سپس برای خرید زمین اقدام نمایید؛ چرا که بروز هر گونه اتفاقی می تواند آینده شما را با دردسر مواجه کند و سرمایه مالی شما را تا صفر برساند. ما در این زمینه به منظور بالا بردن سطح آگاهی شما نکات طلایی مهمی را بیان می کنیم.

  • در نوشتن قولنامه زمین به نکات مهم توجه شود

نوع نوشتن قولنامه بسیار حائز اهمیت است و شخص که آن را می نویسد باید سواد بالایی از نظر حقوقی داشته باشد؛ به این موضوع نیز توجه نمایید که فقط به قولنامه اکتفا نکنید و یک مدرک رسمی در دفتر ثبت اسناد داشته باشید. به همین دلیل باید به مشاورین املاک معتبر مراجعه کنید و یک قولنامه برای مدتی محدود بنویسید تا تصیمیم نهایی خود را برای خرید زمین اعلام کرده و یا آن را فسخ نمایید.

خرید زمین 057846545641320

  • به مشاورین املاک معتبر مراجعه کنید

شما باید هنگام خرید زمین در عباس آباد  فقط به مشاورین املاک معتبر که دارای مجوز اتحادیه املاک هستند مراجعه نمایید و سعی کنید از افراد دلال و غیر مورد اعتماد در زمینه خرید و فروش زمین دوری کنید چرا که هر کسی این روزها به دنبال دلالی و سودجویی است تا از طریق وعده های دروغین به خریداران و فروشندگان پولی به جیب بزند.

  • نکات حقوقی مهم را بررسی کنید

از نهادها و مراکز حقوقی به طور حتمی زمین بخرید چرا که شما باید استعلامات لازم نظیر: جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، اداره راه و امور مالیاتی، ادارات زیربط و… را بعد از خرید زمین در عباس آباد دریافت کنید تا مطمئن شوید هیچ مشکلی بر سر راهتان قرار نمی گیرد. برای املاک قولنامه ای نیز حتمأ تأییدیه شورا و دهیار را دریافت کنید و زمانی که از صحت معامله مطمئن شدید به خرید زمین اقدام نمایید.

 

ارسال دیدگاه