5 اصل سرمایه گذاری ملک در بهشهر + 8 مزیت سرمایه گذاری در این شهر

19 آذر 1401
0 دیدگاه
آشنایی با اصول سرمایه گذاری ملک در بهشهر 231654646475451

بهشهر در استان مازندران و در نزدیکی شهر عباس آباد قرارگرفته است که مسافران بسیاری را بخاطر آب و هوای معتدل و مرطوبش و همچنین سرسبزی های چشم نوازش به خود جذب می نماید و به همین علت سرمایه گذاری در بهشهر می تواند آینده شما را آن طور که انتظار دارید تأمین نماید. اگر جزء افرادی هستید که احتیاط را شرط عقل می دانید و محتاطانه عمل می کنید به شما سرمایه گذاری ملک پیشنهاد می شود، پس می توانید این روش را مطمئن ترین راه حفظ دارایی بدانید. انتخاب شهر و منطقه در سرمایه گذاری ملک بسیار حائز اهمیت می باشد چراکه سبب بالارفتن ارزش ملک و یا پایین آمدن ارزش آن می شود. در ادامه با ویلا بهشهر همراه باشید تا با 5 اصل سرمایه گذاری و 8 مزیت سرمایه گذاری در بهشهر آشنا شوید.

ویلاها و ساختمان های بهشهر در هوای پاییزی 2165844685454545
آب و هوای پاییزی و ویلاهای مسکونی در بهشهر

اصول سرمایه گذاری ملک در بهشهر

1. مشخص نمودن هدف سرمایه گذاری : در ابتدا باید مشخص کنید که با چه هدفی می خواهید به خرید ملک اقدام کنید، برای یک سرمایه گذاری کوتاه مدت و یا یک سرمایه گذاری بلند مدت، تا با توجه به آنها بتوانید درست انتخاب نمایید. اگر هدف بندی شما به درستی صورت بگیرد می تواند با گذر زمان سوددهی بالایی را برایتان به ارمغان آورد، به عنوان مثال؛ اگر هدف از خرید ملک ساخت وساز می باشد می توانید با توجه به بودجه ی خود زمین بخرید و در آن ساختمان سازی نمایید و یا ویلا و آپارتمان کلنگی بخرید و آن را نوسازی نمایید تا با فروش آن سود بالایی را نصیب خود کنید.

2. موقعیت سنجی : سرمایه گذاری ملک در بهشهر در هر صورت جای پیشرفت دارد اما اینکه بتوانید یک منطقه مناسب برای خرید انتخاب کنید می تواند ارزش دارایی شما را چندین برابر کند که قطعأ در این زمینه باید از بنگاه های معملاتی معتبر و با تجربه و مشاورین املاک کمک بگیرید.

3. دسترسی و انشعابات : زمینی را که در بهشهر انتخاب می کنید باید مطمئن باشید که مسیرهای دسترسی به آن آسان است و از نظر انشعاب ، آب و برق هیچ مشکلی ندارد.

خرید ویلای سبک مدرن با دسترسی بالا در بهشهر 231657875413
ویلای مدرن با محوطه سازی زیبا در نزدیکی مرکز بهشهر

4. بررسی ثبات بازار ملک : بازار ملک در شمال ایران، به عنوان یک روش با ثبات برای سرمایه گذاری در نظر گرفته می‌شود. اما این بازار به شدت متنوع است و شامل مواردی از باغ و زمین‌های کشاورزی تا ویلاهای لوکس و پنت‌هاوس‌های تمام عیار می‌شود. بنابراین، انتخاب بازار مناسب و سودآور در زمان مورد نظر، بسیار مهم و حائز اهمیت است.

5. زمان مناسب سرمایه گذاری : بهتر است در هنگام سرمایه‌گذاری ملک در بهشهر، شرایط و زمان مناسب را برای سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید. برای مثال، قیمت مصالح ساختمانی در بعضی اوقات افزایش می‌یابد و ممکن است ساخت ویلا چندان ایده‌آل نباشد. در چنین شرایطی، بازار خرید زمین در بهشهر به دلیل پتانسیل کشت و فراهم بودن بستر مناسب جهت صادرات و سودآوری، می‌تواند بسیار سودآور باشد.

آشنایی با نکات سرمایه گذاری در بهشهر 5245647684545252
نکات مهم قبل از خرید ویلای تریبلکس در بهشهر

 

نکات سرمایه گذاری ملک :

  • مشخص نمودن هدف سرمایه گذاری
  • موقعیت سنجی
  • دسترسی و انشعابات
  • بررسی ثبات بازار ملک
  • زمان مناسب سرمایه گذاری

مزایای سرمایه گذاری در بهشهر 

1. قرار گرفتن در منطقه تویستی: قرار گرفتن بهشهر در منطقه توریستی مازندران باعث شده که در فصل‌های تعطیلات و به‌طور خاص در فصل تابستان، تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی به این شهر سفر کنند. این موضوع به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری متعدد در اطراف بهشهر مانند ساحل، جنگل، مناظر طبیعی مثل باغ عباس آباد ، باغ چهل ستون  و… است.

مسیر بهاری زیبای رسیدن به جنگل بهشهر 3256475746874421
مسیر سرسبز بهاری رسیدن به جنگل پوشیده از درخت بهشهر

2. ثبات در بازار ملک: این بازار برخلاف سایر بازارهای سرمایه گذاری حتی در حالت رکود هم ضرر و زیانی را به صاحبین ملک وارد نمی کند و دارای ثبات است.

3. کسب درآمد: با سرمایه گذاری ملک در بهشهر می توانید به کسب درآمد برسید به این گونه که با خرید ویلا در بهشهر و آپارتمان، آنها را به صورت اجاره ای و یا رهن در اختیار مسافران قرار دهید و منبع مالی دیگری را برای خود به وجود بیاورید.

اجاره ویلا باغ روستایی در بهشهر 231646845415
ویلا باغ اجاره ای و سنتی در بهشهر

4. نبود خطر از بین رفتن دارایی بر اثر سرقت آن: سرمایه گذاری در طلا و ارز می تواند خطراتی مانند سرقت را به همراه داشته باشد اما سرمایه گذاری ملک در بهشهر امنیت کامل داشته و از این نظر می تواند به آرامش سرمایه گذار کمک کند.

5. خدمت رسانی به شهروندان: شما باخرید ملک های قدیمی و نوساز کردن آنها و همچنین ساخت ویلا و آپارتمان به شهروندان بهشهری خدمات بزرگی می رسانید.

6. تقاضای زیاد برای خرید ملک و اجاره آن: با خرید و فروش و اجاره مسکن در چند دهه اخیر، ارزش ملک رو به افزایش رفته است که این مسئله سبب گردیده خرید ویلا، آپارتمان، زمین در بهشهر رشد چند برابری پیدا کند و افزایش اجاره بها در این شهر را به همراه داشته باشد که این موضوع یک فرصت طلایی را برای افزایش درآمد در اختیارتان قرار داده است.

7. امکان دریافت تسهیلات بانکی از طریق خرید ملک: هنگامی که به خرید ملک در بهشهر اقدام می کنید می توانید از تسهیلات بانکی استفاده کنید تا بتوانید آن را مطابق با سلیقه خودتان ساخته و یا نوسازی  کنید.

8 . پتانسیل بالای سرمایه گذاری: وجود پتانسیل‌های بزرگ تجاری و صنعتی در بهشهر، این شهر را به یکی از مناطق مورد توجه سرمایه‌گذاران در زمینه صنعتی و تجاری تبدیل کرده است.

چرا سرمایه گذاری در بهشهر گزینه مناسب است؟

  • قرار گرفتن در منطقه تویستی
  • ثبات در بازار ملک
  • کسب درآمد
  • نبود خطر از بین رفتن دارایی بر اثر سرقت آن
  • خدمت رسانی به شهروندان
  • تقاضای زیاد برای خرید ملک و اجاره آن
  • امکان دریافت تسهیلات بانکی از طریق خرید ملک
  • پتانسیل بالای سرمایه گذاری

 

ارسال دیدگاه